emmavd.reismee.nl

Klaar voor de Start! of toch niet...

hoihoiii

hier zit ik dan. voor de tweede keer bij de gate op de luchthaven in parijs te wachten om te boarden voor mijn vlucht naar Johannesburg. Er is al veel gebeurd de afgelopen dagen. Zondag hoorde ik als alles goed zou gaan te vertrekken naar Zuid-Afrika, maaaar niet alles ging van een leien dakje.

het begon allemaal al de week vóórdat ik vertrok. Mijn vader moest opeens met spoed opgenomen worden in het ziekenhuis voor zijn hart. Ik vreesde het ergste en dacht dat mijn reis niet door kon gaan. Hij moest daar een nacht blijven om hem aan de monitor te houden en de volgende dag zouden ze nog wat tests uitvoeren om te kijken of alles goed was. gelukkig was dit het geval en mocht hij weer naar huis :)

Het volgende probleempje ontstond bij het inleveren van de koffers op Schiphol. Een van mijn twee reismaatjes had een koffer die iets te zwaar was. Dus wij met zn drietjes de koffer open gegooid en geprobeerd het gewicht naar beneden te krijgen wat ook nog is gelukt :) we vervolgden onze weg naar de gate en alles liep goed af. tot dat we in parijs aankwamen.. we liepen naar de gate en na even rustig zitten besloten we te gaan boarden. hier ging het helemaal mis. ik mocht niet aan boord komen van het vliegtuig, omdat ik minderjarig ben en daardoor bepaalde papieren nodig had waar niemand mij over had verteld. we deden er alles aan om mij alsnog aan boord te krijgen maar het is niet gelukt. daar gaat de reis van mijn leven dacht ik... gelukkig werd ik goed verzorgt door de mensen van Air France en kreeg ik een gratis overnachting op het vliegveld. ze vertelden mij dat als ik de papieren de dag erna zou hebben, dat mijn vlucht overgeboekt zou worden naar de avond erna. Die nacht kwamen ook mijn moeder en mijn zus deze kant op om mij te troosten en te supporten.Bij mij thuis deden mijn vader en mijn andere zus er alles aan om alle papieren in orde te krijgen. die maandag ochtend rond 5 uur kwamen mijn moeder en zus aan op de luchthaven. Daar hoorden we dat mijn vlucht die avond niet door kon gaan omdst de vlucht al helemaal volgeboekt was. nog meer pech. Daardoor werd mijn vlucht omgeboekt naar de dinsdag avond, wat betekende dat ik nog een nacht in Parijs moest doorbrengen. Gelukkig was mijn moeder er en hebben we samen een hotelletje gepakt. We besloten die maandsg ochtend gelijk naar het hotel te gaan om nog even wat uurtjes slaap te pakken omdat we allebei niet tot nauwelijks hadden geslapen die nacht. rond 11 uur ‘s ochtends werden we weer wakker en zijn we weer naar het vliegveld gegaan om dingen te regelen. op het vliegveld werden we van hort naar her gestuurd omdat niemand ons wou helpen en niemand probeerde ons te begrijpen. iedere medewerker zei wat anders of wou ons gewoon helemaal niet helpen. mijn moeder en ik snapte niet hoe die mensen zo onaardig konden zijn (volgens mijn vader zijn het horken) , gelukkig zaten er ook een paar hele aardige mensen tussen waardoor het toch gelukt is om alles te regelen!!

na alle pech zit ik nu weer voor mijn gate te wachten (dit keer alleen) om mijn reis te vervolgen. ik hoop dat zo alles goed gaat en dat ik het vliegtuig richting johannesburg mag boarden en dat ik morgen middag na 2 vluchten achter de rug te hebben aan te komen in Port Elizabeth!!!!

wish me luck!

Reacties

Reacties

Lisanne

Duimen dat alles goed gaat zo!!!

Sop

Komt goed

Hans en adriana

Goede vlucht en veel succes! Vanaf nu gaat alles vast goed komen.

Groetjes,
Hans en Adriana

Rosan

Komt goee meid ?

Dicky

Goede vlucht en nu gaan genieten en dit maar snel vergeten! Liefs!

Noa

We zien je zo Emm, zijn we eindelijk weer compleet !!!

Mama

Nu ook weer problemen in Johannesburg Succes Emma ?.Hopelijk zit je vanavond nog gezellig bij de anderen in het huis in Port Elizabeth.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!