emmavd.reismee.nl

Alweer 2 weken van huis!

halloooooo

Alweer een week vol leuke dingen voorbij! En alweer 2 weken van huis!!

Afgelopen maandag begonnen wij op ons project. Na een rit van tig keer verkeerd rijden omdat eigelijk niemand van ons het adres van de school wist, kwamen we aan op G.J. Louw Primary School. We werden weer knuffelend ontvangen door alle lieve kindjes en gingen daarna naar binnen. Elke ochtend beginnen alle leraren samen met een gebed. Daarna gaat de bel en komen alle leerlingen naar binnen en gaat elke grade apart in een lijn staan.


Ik liep elke dag bij een andere klas mee, dus elke dag is compleet anders. Ik begon de eerste 2 dagen in grade 1a en 1b. Ik hielp de kindjes met hun engelse opdrachten en als ze vragen hadden konden ze die aan mij of aan de lerares stellen. Superrrrr lieve kindjes alleen wat zitten die vol energie! Als de lerares even weg was braken ze meteen de hele boel af. Stoeien met elkaar, rennen over tafels noem het maar op. En ze waren niet stil te krijgen!

De andere twee dagen liep ik mee met grade 2, donderdag ging namelijk niet door ivm bus stakingen, waardoor veel leerlingen niet konden komen. Er waren dan ook veel afwezigen in het klasje waar ik die dag was. Maar toch was het onwijs leuk en waren ook deze kindjes stuk voor stuk ook schatjes.

Het weekend gingen we een weekendje naar Jeffrey’s Bay! Zaterdagochtend gingen we al vroeg op pad om een paardrij tocht te maken over strand. Ik had nog nooit paard gereden dus was best zenuwachtig. Al met al was het best leuk, ik heb genoten van de omgeving al maar ik ben er wel achter gekomen dat paardrijden niet echt mijn ding is hahaha. S’ middags stond surfen op de planning! Dit was wel echt mijn ding! Ik kon het al een beetje omdat ik thuis ook wel eens surf :) We surfde in de zee bij het Dolfijnen strand maar we hebben tijdens het surfen helaas geen dolfijn gespot. Maar toen we s’ avonds nog even voorbij liepen, zagen we een hele groep voorbij gaan! Super gaaf om te zien!!!!!
Zondag was daarintegen een chill dagje. Lekker de hele ochtend in de zon gelegen, ik kon ook niet veel anders doen door de spierpijn van de dag daarvoor haha

Kortom echt een super leuke week gehad, en voor als je interesse hebt, ik heb weer wat foto’s toegevoegd!!

groetjesssss

Reacties

Reacties

Milkywaay

Super Leuk en een geweldige ervaring

Bestevaerweg

Leuk om je zo te volgen, Emma!
Groetjes van ons allemaal

Gerard V

Succes

Sophie

Jaloers hier

Lisanne

Super leuk!

Karin

Wat een super mooie ervaring doe je op?Geniet ervan en veel succes met al die energiebommetjes?

Familie van der plas

Succes In Zuid-Afrika en wat een leuke foto!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!